Torv Med Bröd

Why do you come here when you know I've got troubles enough
Why do you call me when you know I can't answer the phone
Make me lie when I don't want to
And make someone else some kind of unknowing fool
You make me stay when I should not
Are you so strong or is all the weakness in me

När du är trött, när du vill fly
Och oron viskar att, din dag ska aldrig gry
Jag är hos dig, känn handen kring din hand
Var stilla, var ej rädd,
Som en bro över mörka vatten, ska jag bära dig

Var du än är, och var du än befinner dig,
så finns jag alltid där för dig.
Jag vakar över dig som gud över jorden.
Förklarar mina känslor genom dom här orden.
Dagarna kommer, och dagarna går.
Jag älskar bara dig, och jag hoppas du förstår.


Vi har för länge sedan gått skiljda vägar
Och så får det nog även förbli

Kommentarer
Postat av: Anonym

Slaaaampaaa

2010-01-22 @ 00:24:25
Postat av: Bloggens Ägare

Så klart för jag gör ju mitt bästa att vara som dig men lyckas inte så jag vet inte om jag förtjänar titeln slampa än

2010-01-22 @ 15:53:29
URL: http://itsroxxy.blogg.se/
Postat av: Sussi

<3

2010-01-22 @ 16:38:17
URL: http://sauf.blogg.se/
Postat av: Jenn

:/

2010-01-29 @ 20:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0