Too Cool For School

Senaste tiden har det mest bara varit jobb, Moa och Klimpfjäll. Jag har fått jobb som lärarvikarie så jag har haft spanska, svenska, engelska, so, fysik, matte och idrott med högstadiet. På onsdag ska jag ha bild och på tors, fre och mån ska jag ha en lågstadieklass i olika ämnen. Men det är kul! Man får en genomgång och reminder om grundskolan och det mesta minns jag ju faktiskt. Fast att eleverna gissar på att man är mellan 17 och 20 år, är det en bra eller dålig sak? Dessutom kommer jag bli stark för alla vill hela tiden köra armbrytning mot mig och det är ju bara kul ;P Men jag har innebandyabstinens!!

Just nu är jag hemma i Klimpfjäll men jag saknar Moa nå se alta(?) och nu ska jag nog till Filip en sväng och umgås. Kanske spela lite SNES men jag har hört att jag är läskig då för jag är ju så tävlingsinriktad. Hm.

Jag hoppas att Mios ben blir bra också, han har hoppat på tre nu i en vecka så vi ska till veterinären med honom igen till veckan då vi ändå ska dit och operera ZZBell.

Kommentarer
Postat av: Brallz

Too school for cool! ;)

2011-09-19 @ 23:54:04
URL: http://brallz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0