Ännu Fler Frågor!

Tagit en lista från finaste Amanda:

1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
Åsa, nåt dåligt skämt var det väl :p 

2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
Sov!

3. Vad gjorde du för 30 min sen?
Samma som nu, chatt, film och tänker

4. Vad hände dig 1993?
Jag fick en lillebror!!

6. Tre ord varför du sist spydde?
Blir Lätt Åksjuk.

7. Vilken färg är din hårborste?
Lila

8. Vad köpte du sist?
En dansgalebiljett för 150kr

9. Vad fick du senast i present?
Ventilhattar till bilen

10. Vilken färg är din dörr?
Min dörr in till mitt rum är träfrägad :p

11. Var förvarar du dina pengar?
I renskinnen och på banken

12. Hur var vädret igår?
Okej antar jag. Jag sov rätt länge..

13. Vart kramades du sist?
I renhagen i Jilken om man inte räknar nyss här i sängen med Mio

14. Vad ser du fram emot?
Framtiden!

15. Vad är 15?
3x5

16. Vilken skostorlek har du?
39 som oftast

17. Vill du klippa dig?
Nje jag gillar mitt långa. Toppa kanske isf

18. Är du över 25?
Nej

19. Pratar du mycket?
Ibland

20. Kollar du på O.C.?
Gjorde det förut men såg inte sista säsongerna

21. Har ditt namn ett "x" i det?
RoxxXxxxxY

22. Känner du någon som heter Steve?
Nej..

23. Hittar du på egna ord?
Jodå det händer

25. Är du en typiskt svartsjuk person?
Inte precis, inte om jag inte anar nån uggla i mossen :P

26. Vad har du för mobil?
Samsung Galaxy S

27. Vem ringde du sist?
En amerikan som jag ska guida typ imorgon

28. Biter du på naglarna?
Nej usch!

29. Har du lockigt hår?
Ja

30. Vilken konsert/festival ska du på härnäst?
Ingen planerad

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
Har jag en dålig person i mitt liv tar jag bort den.

32. Hur många gånger har du svurit idag?
Ingen tror jag

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?
Alltså. Yo. Hoff.

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
Halva tror jag

35. Ska du jobba imorgon?
Ja med renarna

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
Till Mio <3 Innan det så vet jag inte. 

37. Vad borde du göra nu?
Sova

38. Har du något smeknamn?
Jorin, Roxxy, Jonkan, Jonnie Johnson

39. Sover du mycket?
När jag väl får och kan!

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
Senaste är i alla fall Harry Potter och de vises sten 

41. Vad ska du göra på lördag?
Säkert kalvmärkning

42. När var du ute sist?
Bara nån timma sen var jag på fjället

43. Har du gråtit idag?
Nej

44. Är du en glad person?
Jadå

45. Har du roligt nu?
Roligt vet jag inte men inte tråkigt 

46. Vad äter du helst?
Glass! I matväg, kött.

47. Vem var du med sist?
Pappa, brorsan och Matte

48. Vad heter din mamma?
Morsan

49. Vad är hela ditt namn?
Roxxy

50. Tycker du om någon just nu?
JA...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0