Tusen Frågor

Har blivit så dålig på uppdatera bloggen men jag börjar med lite frågor tänkte jag... Eller lite och lite! Hoff vi ser ju om jag orkar fylla i alla ;)

Röker du?

Nej
Snusar du?
Ibland
Dricker du sprit?
Om jag dricker nåt så är det oftast sprit i form av en god drink som typ jag själv har blandat.
Skolkar du?
Går inte skolan.
Vilken bil kör du helst?
Helst? BMW kanske. Eller en stoooor Dodge. En bil som går bra i vilket fall och gärna är snygg!
Gör du frukosten själv?
Jag äter sällan frukost men ja, om jag gör det är det jag som gör den.
Har du suttit i rätten?
Ja.
Har du hett temperament?
Ganska så men kan behärska mig rätt bra. Beror på vem jag är med hur arg jag vågar bli.
Vad gör du om dagarna?
I Kiruna: Jobbar, umgås, tränar.
I Klimpfjäll: Är med familjen och hundarna! Fixar med saker.
Överallt: Läser, ser film, ritar och musik så klart!
Har du slagit ner någon?
Jo.
Har du pussat någon av samma kön?
Hahaha ;)
Har du varit på strippklubb?
Nej.
När grät du senast?
Minns ej.
Vem kan du prata om allt med?
Allt allt? Filip och Malin.
Har du solglasögon?
Ett par stycken ja, men inte på mig.
Vem pussade du senast?
Mio! Senaste människan var väl Ida.
Vem kramade du senast?
Mio såklart, min mysgubbe. Senaste människan var nog Jennifer.
Vad är din högsta önskan just nu?
Att komma över snuskigt mycket pengar på ett hederligt sätt skulle ju inte sitta fel! Annars att mormor, morfar och farfar mirakulöst blir minst 10 år yngre så jag fåe leva några år till med dem...
Vad heter din hårspray som du använder?
Just nu är det bara nåt skit. Funkar svindåligt så ska köpa nåt bättre i höst.
Vem gillar du?
Vem? Snarare vilka!
Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
En gul med texten "Broth'a from anoth'a moth'a"
Har du string på dig just nu?
Nej skulle inte tro det. Inte ens i dina önskedrömmar.
Känner du någon som heter Niklas?
Jodå.
Har du bärbar data?
Ja, sitter vid den nu men den börjar kanske vara dags att byta ut. Efter omformateringen påstår den att det inte går att installera svenska så hela skiten är på engelska. Sen har fläkten börjat låta så mycket.
Är du blyg?
Ja men jag döljer det så gott jag kan.
Vad tänker du på just nu?
På lite allt möjligt, som vanligt.
Hur gammal är du om 2 år?
En vecka från 24.
Hur lång är du?
161 cm, ingen modellängd precis..
Vem ringde dej senast?
Pappa, kalvmärkning i Jilken.
Hur löd de senaste sms:et du fick?
Malin som skrev att jag är modig och tycker att jag har toktur. Men inte vet jag riktigt om det stämmer... ;p
När såg du senaste din mamma?
När jag åkte hem från Kiruna stannade jag till hos mormor och morfar och där var mamma. Så ja, då.
Är dina föräldrar gifta eller skilda?
De är inte gifta men sambos.
Ringa eller messa?
Både och, beror på vem man ska ha kontakt med. Sms är ju som kul.
Vilken ögonfärg har du?
Gröna!
Vilken är din äkta hårfärg?
Typ mörkblond. Med röda pigment.
Vad gör du om 10 år?
Är rik men jobbar lite för att inte bli uttråkad, reser runt i världen och samlar på mig upplevelser. Kanske har nån vid min sida och kanske även ett barn eller två. Men det får man se då hur redo jag blivit för barn inom 10 år.
Hur stor är din säng?
180 baby!
Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota eller skor med strumpor.
Vad dricker du till frukost?
Oboy eller juice.
Dricker du kaffe?
Nej, ytterst sällan.
Kan du spela poker?
Lite.
Har du någonsin åkt ambulans?
Yes.
Vad spenderar du helst pengar på?
Bilen, mobilen, kläder och resor. Ska köpa externa hårddiskar och nån film nu också.
Äger du dyrbara smycken?
Jo.
Äger du dyrbara jeans?
Ja.
Kan du byta däck på bilen?
Självklart! 
Prenumererar du på någon tidning?
Inte just nu.
Har du fått fortkörningsböter nån gång?
Ja. 
Har du blivit polisanmäld nån gång?
Nej.
Vad skrämmer dej om nätterna?
No fear, No limits.
Vem är den roligaste människan du känner?
Bra fråga! Alla är som roliga på sitt sätt.
Vad ska du göra nu när listan är klar?
Iväg på kalvmärkning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0