Tredje Gången Gillt

En liten update om helgen hade jag först tänkt skriva, sen kom jag på att helgen är ju snart och inte nyss! Helt förvirrad på dagarna efter alla kalvmärkningar och allt annat.

Ja i alla fall, förra HELGEN, så var vi i Forsmark. Johan följde med Seb så vi raggade lite epa och var runt och hälsade på lite folk. Jag skulle testa köra och sladda lite jag också men Johan har ju ställt in sätena efter honom så inte nådde jag ju fram till pedalerna inte! Testade lite ändå men det gick dåligt. Var på marknad i Tärna både på lördagen och söndagen. Träffade lite folk jag inte sett på länge och så. Köpte ingenting förutom munkar. På lördagskvällen var vi förbi dansen på udden men gick inte in, sparade pengar i stället. Satt utanför och umgicks med ett gäng och sen körde vi hem.

I måndags fick jag besök, en liten söt sak som kom hit och stannade i två nätter. Några beskrivande ord om de dagarna: cheesecake, promenader, dubstep, dans, studsmatta, bil, mys och massa prat.
Skjutsade hem henne på onsdagen då jag ändå skulle till plassen och göra en hjulinställning på bilen. Vi funderade på att bada men det blev inte så jag åkte därifrån vid halv nio på kvällen i alla fall...

Idag har jag fixat en liten present, bild på den kommer kanske sen. Städat och nu ska jag vara frisör och packa. Packa för obestämd tid är inte lätt! Jag vill ju ha med så mycket av mina kläder också men det går ju inte. Ska se om jag hinner ta en liten sväng förbi finast också innan jag kör till Forsmark. I morgon är det bara att förbereda inför släktträffen vi ska ha. Det ska bli kul!

På söndag kör jag tillbaka till Kiruna med lite blandade känslor. Katti, Sussi, Malin, Emilia, Danne och alla andra, here I come!

Över och ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0