Små Stjärnor Kan också Lysa Starkt

Kul att allt man skrev bara försvann! Jaja, kortfattat om idag då. Mamma åkte till Forsmark innan jag hunnit vakna. Har klippt gräs och haft besök av tre schyssta lirare. Sett film först med pappa och sen på dagis. Testat spela nåt krigsspel på PS för första gången i mitt liv med brorsan och det gick okej faktiskt! Gjort en fin person väldigt glad och kanske har gett denne lite ljus i tillvaron. Imorgon ska vi städa och jag ska kanske se om jag ska inhandla några till nätkorgar eller vad det nu heter. Om jag gör det så bygger jag nog om lite i mitt rum så alla kläder får plats. Ska beställa hårddiskar och betala räkningar.

Nu ska jag starta en film att somna till eftersom min lilla fina vän verkar ha somnat ändå.. Over and Out! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0