Fredag Redan? Jag Har Bara Torsdag Ännu..

Yo bitches, I'm pimpin my ride! Eller ja jag tonar i alla fall rutorna. Pappa hjälper mig så det går mycket mycket lättare än när jag gjorde det själv. Idag har jag badat benen och shortsen i dammen bara för att hundarna skulle våga simma lite. Filip hoppade i hela han i ån :) Sen lagade vi otroligt mycket pasta carbonara så Filip har ju vad han ska äta till veckan!

Det känns bra då man hör att ens samtal med någon har gjort inverkan och insikt. Att få höra att ens ord värmer och känns som ett ljus i tillvaron. Kanske ska fundera en extra gång på det där med utbildning snart ändå men jag gillar ju som att tjäna pengar. I helgen åker jag till Forsmark och Tärnaby, det är marknad i helg! Brorsan och hans kompis har redan börjat köra dit, med epa haha. Jag och pappa åker efter vi är klara med min bil och har packat.

På tal om packa, jag gjorde om typ nästan hela mitt rum igår! Brorsan köpte trådkorgar åt mig på Petterssons så jag har äntligen utrymme för alla mina kläder. Sorterade bort tre påsar kläder också som var för små. Förstår inte varför tjejkläder ska vara så små i storlekarna och sitta så tight över axlarna!

Jag har mycket tankar i huvudet. Jag skulle vilja vara hemma här ett tag till som det känns nu men börjar ju jobba igen den 1a augusti så måste ju upp. Men som det ser ut nu så får jag kanske finbesök till veckan i alla fall ;)

Nä om man ska ta och packa nu då... Vet inte vad jag ska ha med så tar väl lite blandat.

Kommentarer
Postat av: Haakonmonika

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2011-09-05 @ 13:54:11
URL: http://haakonmonika.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0