CountDown

Blev utmanad av Amanda att göra den här listan som var rätt svår faktiskt!

10 saker som jag har gjort 2011:
.:JOBBAT
.:Köpt ny bil
.:Varit tre veckor i Thailand
.:Fått nya vänner
.:Äntligen gått till en doktor som var bra med mitt nyckelben
.:Ordnat upp en del från det förflutna 
.:Trott jag skulle bokstavligen dö ute i skogen mitt ute i the middle of nowhere 
.:Tatuerat mig! 2 ggr
.:Kört till Gällivare bara för att sova
.:Dansat och sjungit på stan framför folk, bland annat en gång med en Sverigeflagga..

9 av mina främsta intressen:
.:Rita/måla
.:Vara i fjällen
.:Vännerna
.:Hundarna
.:Sporta (även om det blivit lite av det nu på senaste)
.:Analysera
.:Film och böcker
.:Träffa nya människor
.:Resa

8 saker som jag uppskattar:
.:Min familj även om den är jobbig ibland
.:Mina vänner
.:Ärlighet
.:Hälsa och kondition
.:Att få sova
.:God mat
.:Naturen
.:Musik

7 saker i rummet där jag sitter ligger just nu:
.:Tavlor jag målat
.:Mitt dödskalle-täcke
.:Sjukt mkt kläder
.:Spegel
.:Min mobil
.:Ett rosa hundhalsspann som sitter på en filur som slickar mig på knät
.:Mörkläggningsrullgardiner

6 saker som jag gjorde förra veckan:
.:Kalvmärkning
.:Körde till Vilhelmina på dansgalan
.:Sov
.:Var med hundarna
.:Åt cheececake
.:Skrev med en viss person som nu slutat skriva...

5 olika maträtter du har ätit förra veckan:
.:Korv
.:Köttgryta och makaroner
.:Biff och makaroner
.:Minns inte mer...
.:...

4 saker som jag har gjort 2010:
.:Fick jobb i Kiruna igen
.:Körde till Strängnäs
.:Träffade Cliff som kom till Sverige
.:Gick sönder och blev hel igen

3 saker som jag har gjort 2009:
.:Tapetserat om vardagsrummet
.:Gick nån utbildning
.:Hamnade i ett långdraget triangeldrama

2 saker jag ska göra idag:
.:Sova!
.:Kalvmärkning

1 av mina bästa minnen:
.:Dagen då jag fick min lillebror minns jag att jag var otroligt glad, då var jag fyra år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0