8034 Dagar eller 192816 Timmar

Hipp hipp hurra för det är ingen vanlig dag, det är faktiskt min födelsedag!
Kom nyss hem från kalvmärkningen och nu gäller det bara att lyckas somna för sen ska man upp igen och iväg på kalvmärkning om bara vädret är okej. Annars blir det senare på dagen och man kanske hinner äta lite tårta!

22 år är ingen ålder och jag känner mig inte en dag äldre ;) Har haft en riktigt trevlig natt också med bra sällskap, inte några mygg och det har gått bra att märka. Dessutom så knäckte mitt nyckelben till när jag lyfte en kalv så det slutade göra jätteont och är nu bara molande ont. Så det hoppade säkert i läge för det ligger annorlunda nu också! Hoppas bara det stannar där nu några dagar i alla fall för jag har haft jävligt ont.

Folk verkar inte sova om nätterna heller för jag vet inte hur många som redan har skrivit grattis. Magnus som skulle gratta mig prick den tid jag föddes misslyckades för då hade vi hunnit åka hemåt. Året jag fyllde ett kom mormor och morfar upp till kalvmärkningen med tårta <3 Känns lite konstigt att inte ha de här nu men det är som ingen vits då jag ändå knappt är hemma och jobbigt för dem att åka hit. De får gratulera mig sen då jag åker dit i stället.

Nej nu ska jag sova nån timme, kl 12 skulle de bestämma hur vi ska göra idag. Godmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0