Hemlängtan

Okej, jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. För första gången känner jag nu att jag verkligen inte vill vara här uppe utan längtar hem. Ordentligt. Jag vill ha nära till mormor och morfar, farfar. Min familj och hundarna. Jag vill kunna vara med på slakten, se när första snön kommer och kunna utnyttja vintern! Inte som här där jag ser all snö men har varken skoter eller skidor eller nåt att njuta av den med. Det har ingenting med själva Kiruna att göra, allt som är här kan jag hantera. Det har med Klimpfjäll och allt som hör till det beror på. Och så en söt sak nån mil bort då ;P Men mest på grund av allt det hemma så klart. Jag saknar mitt rum... Och vännerna i och runt om Vilhelmina. JAG VILL HEM NU! Det här är inte roligt längre även om jag har underbara vänner <3

I alla fall.. Jag tycker om nån jävligt mycket. Eller inte nån, fel ord. En underbar person! Kritikerna får säga vad de vill men jag tror nog det kan bli bra för det är inte som nåt annat jag varit med om tidigare.


Här är presenten jag gjorde, en tavla av och till den som fyllde år nu den 2a <3

Kvällens låt
http://www.youtube.com/watch?v=qHm9MG9xw1o&ob=av2e

Nu ska jag sova, tänka och drömma. Drömmar kan bli sanna, visste ni det? Godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0