I Am Ready To Go, Lead Me Into the Light

Hej jag har tid att bara sitta ner. Nu en liten stund. Men borde egentligen skriva ett mail.. Och sova.

Jobbat idag, tre dagar kvar på jobbet. Efter jobbet drog jag direkt till stan och var med min fina Lisa!
"Jag valde bara ett namn på måfå och tänk! Jag råkar faktiskt heta det! :D"
I alla fall så åt jag en Jorin Pixxa Speciale, hittade två linnen och ah.. Kvalitetstid helt enkelt.

Åkte och bytte från gröna mjukisar till svarta och åkte ut till Laxforsen med min ena fru, Carro och vapendragarna Jonte och Sebban. Grillade, drack festis och bara myste. Sen åkte vi upp till Luossatoppen och blåste bort. Nä men vi klättrade lite och körde lite Titanic, jag och Carro ;P

Helt sjukt vad tiden går! Det kommer både kännas tomt och fyllt eller hur man nu ska säga. Jag skulle hemskt gärna vilja veta också ifall Jag saknar dig kommer att gå på bion i Vilhelmina också! Annars blir jag ganska ledsen, hade ju helst sett den här på plats på premiärdagen i Kiruna. Men nej, då är jag i Porjus.

Btw, jag är rätt så less på skitsnack.

Sova och drömma fina drömmar nu då, Moa snart kom ja!<3


Kommentarer
Postat av: Brallz

Jämarns så snyggt med stövlarna och spaden. Wow! Kan du inte gå klädd sådär jämt?

2011-08-16 @ 18:53:21
URL: http://brallz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0