En Vecka Kvar!

Bloggtorkan har upphört och jag har återvänt från skogen! Det var riktigt bra i skogen, gillar ju att vara ute så. Synd att terrängen var så jävlig bara men det gick bra ändå, vi lyckades ju ta alla prover vi skulle plus typ 10 extra! På kvällarna var det jag som stod för underhållningen och jag fick höra att jag är en stämningshöjare och det gillar vi. Vi har haft det mysigt, lägereld i tältkåtan, radio och även lite discobelysning. Dessutom gillar jag min sovsäck och mitt liggunderlag väldigt mycket! Hur ska de klara sig utan mig? ;)

Landade med helikoptern där runt halv sex på fredag kväll, då var det bara att skynda sig in till stan, duscha och göra sig i ordning för att sedan sticka på grillfest med jobbet. Trevligt! Massa chefer och sånt där. Vi drog på krogen och sen på Arran DanceIt sen också. Förstår inte vad det var med folket! Jag kanske hade råkat få en liten lapp på ryggen som nån skrivit "ragga på mig" eller nåt. Lite kul i alla fall var att en tjej kom fram och sa att hon sett mig spela innebandy och att jag gjort intryck på henne.
Sov med Katti, nog för jag hade det riktigt bra i skogen men riktigt skönt att sova i en säng igen!

Idag så blev jag väckt flera ggr innan jag till slut orkade upp och då stack jag och gänget och åt, sen såg vi en film. Efter det så körde jag till Bralliz och Tralliz eller ja.. :P Spelat yatzy, sjungit sing star, fikat, raggat bil, var förbi nån förfest, spelat kort, pratat och bara umgåtts! Riktigt nice, som sagt, synd vi inte lärde känna varandra tidigare! Har som haft fullt upp hela veckan hittills.

Sitter och väntar på att min girlfriend ska komma hem så jag får prata lite med henne. Över 60 som gillat, roligt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0