SuperTisdag!

Hur ska man fortsätta veckan efter en sån grym måndag kan man ju fundera!? Det fixar man med först lite häng med mina roomies och sen med ElloBello. Sen åkte jag och lekte med Emilia, min lilla trollunge som jag kommer sakna så grymt mycket. Hon utvecklas varje dag, så det känns i hjärtat att inte kunna vara med mer på hennes väg att bli stor. Vi lekte i alla fall inne på hennes rum och ja, hennes skratt kan få vem som helst att bli lycklig!

Körde därifrån till Brallan och gick en skogspromenad med dogzen, u t a n att jag först känt på gräset! Sen lekte vi också och efter ett tag kom även hennes tjej hem så då lekte vi alla tillsammans. Det kan låta lite fel, men det är otroligt awesome bara för vi kompiscrushar!

Har kanske ett nytt jobb på g nu också! Det svänger katten :P Nu är min stora fundering; om både måndagen och tisdagen varit så här grymma, hur ska onsdagen bli?
Nu ska jag lyssna färdigt på några grymma låtar med bla Britt, Katy Perry, Dubstep och massa fler, sedan ska jag sova och tagga morgondagen.


Jag skrev ditt namn på mig, bara för att visa vem jag tillhör<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0