MobilH*#=*¤*!

Jag blir så ledsen! Tyckte väl att min mobil blev konstigt och ovanligt tyst... Sen nu när jag kollade så var ALLA mina sms borta :( Ska se om de kommer tillbaka om jag installerar om sms programmet men det känns ju lite hopplöst. Annars får jag ringa till support och gråta lite.
Haft en bra och trevlig kväll i alla fall med bralls och Ida. Förutom det här med mobilen nu då. Helvete :( Och förkyld känner jag mig också. Verkligen tagg för utevecka med jobbet, JIPPIE! Så det kommer vara lite dröjsmål med uppdatering här tills jag kommer tillbaka till cicilisationen.

I alla fall, jag är kär i den underbaraste och finaste tjejen i världen!

Kommentarer
Postat av: Brallan

Tack för idag, slut för idag! Hoppas det löser sig med mobilen och hoppas att förkylningen ändrar sig och försvinner. Godnatt!

2011-08-08 @ 00:53:01
URL: http://brallz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0