I Said, Send Me An Angel And So They Did.

Idaaag har jag jobbat, silat ca 50 jordprover tror jag. Sen så har jag umgåtts med Brallz ett tag och kollat på tv när Kvisten gick vidare i stadskampen med sitt lag. Efter det så blev det en liten impuls och åkte upp på stan för att träffa DramaQueen, Blondie och Fammo eller hur det nu var haha. Mitt smeknamn som jag fick är hemligt :P Raggade runt nåt varv och sen "hem" och sova. Väntar bara på om finaste ska logga in på msn. Tror jag sover på soffan i natt ändå fast jag har hela lägenheten för mig själv. Jag och Ranja. Rania? Spela roll.


Jag vet bara att du har de finaste ögonen jag vet och jag kan titta på dig i evigheter<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0