Hennes Röda GummiStövlar

Kvällen har varit social. Började med att åka till gruvvägen och träffa lite folk, många intressanta diskussionsämnen och massor av skön musik. Efter det åkte jag och en kille runt lite innan vi åkte för att crascha mina andra kompisars fest. Men det gjorde vi ju så klart inte utan joinade lekarna och jag fick äntligen träffa Carro igen. Väldigt kort och opersonligt men ändå. Sen åkte vi därifrån, jag släppte av min polare på första festen och körde sen till fest nummer tre som jag lovat att komma förbi på. Där var det mer chillmode men efter jag kom så var det både brottning, dans, striptease och innan jag åkte därifrån avslutade vi med lite hårdbrödmacka. Bokstavligen alltså, inte nåt weird påhitt utan hårdbröd med smör, kaviar och salami. Alla tre ställena var roliga och hade bra sällskap men var helt olika! Ingen av dem var ens i närheten av samma kategori så lite intressant. Själv så passar man ju in överallt ;)

Nu sitt ja i soffan och tänker i min ensamhet och lyssnar på musik. Är rätt sur också att då är man snäll och skjutsar och som tack blir man bestulen. Ge tillbaka min choklaaaadkaka! :(
Och igenom hela dagen och kvällen har mina tankar bara funnits hos en person. Så nu ska jag drömma om denna helt underbara människa också! Som verkligen behandlar mig bra... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0