Hata Migrän

Ååååh Paltkoma! Plus att man mår illa och har värsta huvudvärken, man riktigt älskar att ha migrän... Började se nån halvt creepy följetång på youtube i morse då jag låg och knappt kunde röra mig men inte somna om: MarbleHornets. Inte så jättetrovärdigt och jättebra men man blev lite fast ändå, får se om man orkar se klart hela alltet.

Smset jag fått i natt som jag läste i morse var bland det bästa jag har fått, blir glad bara av att tänka på det! DU gör mig glad!

Nej om man ska leta upp fler telefonnummer att ringa, samla mod för att prata med cheferna i morgon och ta och beställa lite från cdon... Nu åker Katti också och är borta i en vecka, kommer kännas tomt men Sussituss är ju kvar i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0