Anotha Day

Tjingtjing bloggen och ni som läser!
I fredags drog jag från Kiruna efter tre varma hejdåkramar som väckte mig. Första stoppet var kalla och regniga Porjus där same-sm höll till. Där var jag inte länge men jag plockade upp Kattis så jag fick sällskap resten av vägen. Andra stoppet var Kåbdalis där vi väntade in brorsan, Prejhta och två norrmän som var på väg till Porjus. Sen stannade vi även till i Moskosel och Arvidsjaur. Sen äntligen var vi i Villis och jag fick träffa min finaste och mest underbara. Efter att hon åkt körde jag och överraskade Jenkan, sen hämtade jag även dit Ehrrnst. Sov hos Ehrrnst (Demus) och kollade DisneyChannel. Vaknade och fick värsta dunderfrukost/lunchen som satt svinfint i kistan. Synkan och duschen, sen Skansholm.
Kvällen var riktigt bra, spelade lite sällskapsspel. Förklara ett ord utan att använda just det ordet.

"Det är ett djur med luden svans som springer över vägen och blir påkört och dör"
Sen att drakar är en typ av fågel som sjunger jättefint visste jag inte :)

Dansgala, dansade järnet med Demus (Denutt) hela kvällen och massa med min Moa också <3 sen blev vi hämtade och åkte till Skansholm och sov. Eller ja. Efter ett par timmar. Söndagen gick för fort. Måndagen för långsamt. Imorgon är framtid, igår är minnen och i förrgår är historia. Krama sönder kudden nu och ja. Längta till Framtiden!

Matade förresten mattan med paj idag, sen gjorde Strix detsamma ;D

Kommentarer
Postat av: Denise

Hade en superkul helg! :D Tack för i helgen, skönt att du äntligen är tillbaka hihi ;> PUSS <3

2011-08-23 @ 22:00:11
URL: http://deenisey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0