WorkWorkWork

Det blev bestämt igår att det blir wo på matchen nu på söndag som vi skulle ha spelat i Kalix. Så våran sista match för säsongen var alltså förra helgen. Men det känns bra att jag har gjort mitt bästa på alla matcher och att det visat sig. Fått in några mål! Några riktigt snygga också. Vad ska man göra nu liksom när innebandysäsongen är över?

Kom på jobbet i morse bara för att se att tåget var jätteförsenat. Åkte runt till hotellen och lämnade reklamblad för KGT men det gick snabbt. Så åkte hem och åt lite macka och fördriver tiden. Det är så otroligt fint väder! Funderar på åka till några kompisar imorgon, lördag, och vara ute, pimpla lite kanske. Snart ska jag ut till flyget, skjutsa turister. Sen hämta upp några andra och köra dem till Icehotel.

Har fått jobb i Klimpfjäll! I backen, ÅH vad jag saknat det. Kanske blir lite jobb i serveringen eller baren också, precis som förr.

Nu ringde firman, måste dit och packa kläder att ta med till flyget.

PussHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0