Uppdatering

Oj här var det ett tag sedan jag skrev nu... Får dra en snabb uppdatering!

Jobba i backen är kung även om det var lite för stressigt i lördags då vi inte ens hade tid med en ynka rast eller ens lunch. Kul att jobba med Annica igen och det märks att vi jobbat ihop förut:

Annica: Är du hungrig, ska jag steka på en hamburgare åt dig?
Jag: Ja, just det jag kom för att be dig om. Hur visste du det?
Annica: Jag tänkte just att "ja nu har det gått två timmar så nu borde Jonna snart vara hungrig"

Ishockey är roligt och vädret var fint. Nu är det inte lika fint längre...

För en gångs skull fick jag komma in direkt då jag var på sjukan också. Fast väntrummet var nästan fullt, snabbt gick det också. Det är ovanligt för akuten tycker jag. Hann läsa ut en Bamsetidning men det var på håret. Alla var så trevliga också och hon i receptionen var visst på skojhumör och undrade om jag ville byta kvittorulle på Babsen. Efteråt då all spänning var över blev jag hyper i stället och jag undrar om jag inte fick nåt i stället för att de tog stick i fingret på mig.

Nu ska jag äta lunch, spela guitar hero, träna lite och sen följa Stina och Ricke. Stina fyller år och passande nog passar det med ett besök till att se på en igloo just idag, bra födelsedagspresent tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0