Nytt Inlägg

Jag lever, jag är bara inte så bra på uppdatera!

Har varit i Kiruna, skjutsat Brita till, och Sebbe från Nikka. Har bott hos finaste och bästa Malin och hängt några dagar. Hann träffa många men inte alla innan vi skulle åka igen. Helt bra känns det ju inte heller hur man prioriteras alla gånger, speciellt då jag alltid låter nummer ett vara nummer ett oavsett vad...

Landade i Arjeplog. Men först stannade vi till i Arvidsjaur och köpte en pizza att dela på och jag hittade en fyrklöver. I alla fall, i Arjeplog var det kul! Släktträff för Blind Marggú och av de 850 inbjudna var det ca 300 som kom. Sena nätter och tidiga mornar och myyyycket information och många att komma ihåg. Lördag var det disco och vi dansade lite. Mest pratade vi och minglade. Om ni gömmer nyckel till stugan, kom då ihåg det sen då ägaren undrar vart nyckeln är! Söndagen var också rätt bra även om alla var trötta. Vi såg film och sen började alla åka hemåt.

Veckan började direkt med jobb så än har jag inte riktigt fått sova ut någonting. Ont i kroppen har jag också. Men förhoppningsvis så får man mer muskler ;P Men det är sjukt hur bra ljud det blir i headsetet då man har det och hörselkåpor ovanpå! Fast... man hör ju inget annat än musiken då..

Nu ska jag lägga mig och se en film eller så går jag ut och läser lite.. Ska nog duscha först i vilket fall, det bränner lite i ansiktet också så solen verkar ta fast det varit sugväder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0