Blåsa på tummen

Ola Viola, kissa och spola.

Jag vet inte riktigt vart mina tankar är. Inte i Klimpfjäll i alla fall. Det är i alla fall fint här som vanligt. Du skulle varit här med mig. Och gått hela vägen upp på toppen på K2 denna gång. Fotat lite kanske.

Kanadensarna har varit här, de sov över två nätter. Vi har spelat brännboll två gånger och varit både i Stikken och i Fatmomakke. När jag träffade Naomi första gången när jag var 17 kunde vi bara hoppas att vi skulle få ses fler gånger och nu var det tredje gången!

Nu ska jag elda upp en till spyfluga och äta köttsoppa. Sen ut och gå tror jag. Jag har förresten gjort en sak till nån :P en present kan man väl som säga. Jag fick lust att rita nu också så jag tror jag ska göra det. Fick en idé när jag sov lite här tidigare...

Seee yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0