Tidig Kväll

SKönt att det blev ledigt igår. Såg två filmer med pappa, Seb och Ante och sen en till ensam då jag inte kunde somna förrän halv 5. Idag blev det en tidig kväll, kom hem runt halv ett. Men seriöst, hur mycket kan ett finger blöda egentligen?! Kollade på mina knän nu också, inte konstigt att de gör ont.

Jag är liiite sugen på Åsele ändå. Men bara lördagen för att kolla Dirty Sanchez för det tror jag skulle vara en upplevelse. Är det värt att köra dit och kolla på bara det?

Jag hatar avstånd... Jag hatar att få höra saker på omvägar. Jag hatar att bli "bortglömd". Kalvmärkningar är bra för då rensar man tankarna. Även om man är grymt irriterad eller ledsen så går det snabbt över.
Jag funderar i vilket fall på att försöka ta tillbaka en av mina gamla vänner som själv inte vågar ta kontakt.

Jag Saknar Dina Andetag i Mitt Öra.. Puss Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0