Take My Hand

Jag tänker mycket. Nästan för mycket ibland, jag vet. Hade en jätteknepig dröm i natt också. Eller natt var det ju inte, idag hade jag en konstig dröm. Vaknade där efter tre nångång och hade drömmen färsk men nu minns jag den inte lika väl. Några göteborgare var med, massa kirunabor, en lillebror, toapapper, saknad. Men det allra viktigaste som jag tyckte i drömmen minns jag inte riktigt vad det var. Bara om vem det handlade om.

Vad jag minns är det här men från förra året:

"Åh hjärta <3
Fick höra lite Alfons Åberg idag.. Så himla bra!
Honom gillar vi. Nostalgi är ju bara för härligt :)"

"Vad gör du i 12 timmar och två minuter?"

"eller nått"

"PUSS hej, leverkorv ;P"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0