Nattsudd

Festivalen i Kiruna är avklarad och den var rätt bra ändå. Men så här i efterhand skulle jag velat se Amanda Jensen. Annars var det kul att träffa alla släktingar och vänner. Jag känner att det var rätt skönt att inte ha träffat på några som var där också.

I söndags körde jag hem. Klev upp kl 9, åkte runt 12. Var en timme i Jokkmokk, svängde in i Arvidsjaur. Körde till mormor och morfar där även mamma och Mio är. Var där ett tag och körde sen förbi torpet och hämtade lite grejer. Kl 23 var jag i Klimpfjäll och 40 minuter senare stod jag uppe på fjället vid renarna. Kl 4 var vi hemma och halv 5 somnade jag. Det var en lite tröttsam dag måste jag nog säga...

Nyss klivit upp och ätit middag. Väntar på att åka till renarna igen, i natt blir det Jilken.

Jag är lite ledsen också, hade jättegärna viljat se Twilight nu på bio men allt blir ju bara skit som vanligt då jag vill nåt så. Skulle frågat för ett halvår sedan och skulle ha bokat biljett ungefär då också.

Att det är så tomt och ensamt att sova gillas inte heller. Jag har fått en idé också som jag måste testa när jag får tid. Som har med nåt helt annat att göra då :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0