Flyin' High Above

Ååh jag gillar att flyga helikopter :P Fick flyga en extra tur nu innan jag kom hem för att hämta ner en cross från fjället. Annars då.. Livet är bra värdelöst ibland och jag kunde ha stannat där i Fetsjön ett tag till. Ont i handen har jag också. Tvingade den att hålla i lassot och sen i kalven och då gjorde det så ont att jag fick tårar i ögonen. Då tyckte jag att jag var så löjlig så jag började skratta också. Men seriöst, det gör ont att bara tänka på att röra handen och är rätt svullet...

Badade en sväng också. Och konstaterade att jag har varken pälsmössa på sommaren eller vintern. Och konstaterade även att humorn står högt sådär fem på morgonen. Lyckades sova i alla fall vilket jag inte kommer lyckas med i natt tror jag. Krama kudden.

Utan dina andetag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0