5 tårtor + 12 gäster + 3 i familjen + mig = 21

Måste ju berätta lite om min födelsedag.. Jag är ju för det första 20+are nu :P För det andra finns det ju både bättre och sämre reklamavbrott på Spotify..

Mådde sådär hela dagen. Men mina fina och underbara vänner och släktingar gjorde dagen rätt bra. Kraschlandade bara i sängen en sväng där mellan all tårta och middagen. Blev bjuden på hotellet av min gudfar och hans tjej. Sen gjorde vi som när jag fyllde 20 och såg film på kvällen på dagis. Det blev andra Twilight-filmen. Känner igen mig så mycket i Bella i början av den.

Natten till jag skulle fylla år stack vi iväg och badade i Marssjön. Härligt då man väl kommit i och vi var i vattnet runt 20 minuter. Mycket mygg dock.. Grymt mycket mygg ikväll också.

Tack för att man har så många underbara personer i sitt liv också!

                                                                                                                                               Om...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0