Till en Fågel

Idag vaknade jag av ett sms så jag låg och drog mig lite och sen gick jag ut till bilen. Körde till badis och var där med Anna. De har en ny grej där som vi lekte i lite, en som är enkelriktad men som inte alla fattade. Sedan åkte vi rutschkana och det gick faktiskt snabbt. Efter badet sa vi hejdå till Ello på busstationen, jag kommer sakna henne. Hos Anna höll jag på somna med Fia i famnen till Scrubs medan de var och åt, sen myste vi och såg en bra film. The Hangover, kuul!

Dagen som började bra blev innan slutet riktigt sugig. Vet inte vad jag ska säga... Sonja Alden - Du får inte. Den lyssnar jag på nu. Den är bra och dansen till var grym.

Kom att tänka på en sak.. Jag vill inte längre att Captain Nemo ska spelas på min begravning. Den hör inte längre till mig även om den ännu är fin. Utan kom att tänka på det som var en av mina favoritsånger då jag var liten, 6-7 år rättare sagt. Sanna Nielsens debutlåt - Till en fågel.

I alla fall, Grattis i efterskott va ;)
Hoff... Fan.. mycket tankar just nu.
Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0