Måååndag

Matchen sög. Kort och gott. Surade ett tag, sen fick jag en kram. Kvällen var riktigt bra i vilket fall. Mysigt på Thai med många skratt och sedan vidare till nya bekantskaper och sing star. Sedan Ferrum, en sväng på Arran där det var dött så vi drog tillbaka till Ferrum. Tills det stängde då blev det hampis på Statoil sedan sova.

Bästa söndagen måste jag nog säga, den kommer jag att minnas!

Otroligt nog så lyckades jag somna tidigt, runt kl tio-halv elva. Sedan vakna helt utvilad på morgonen, det var någonting nytt! Idag är jag duktig, gör skolarbeten, sorterar bilder på datorn och ska äta typ lunch nu. Lyssnar på musik också.

Nattens dröm: Satt vid ett bord, fick syn på ett mjölkpaket. Bak på paketet var en bild på en tjej som hoppade och sedan texten "Drick mjölk och var stark och lycklig". Jag tog upp paketet och sa att sådär som tjejen på bilden är, så lycklig är jag nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0