Kram På Dig

Jag måste bara berätta om en av mina bästa vänner.
  • Hon och jag ses på tok för sällan men vi vet ändå att vi har varandra.
  • Jag har känt henne sedan hon föddes men vi började inte umgås så mycket förrän jag gick i högstadiet.
  • Hon fyllde år för inte alls länge sedan och hon må vara ung men är lillgammal.
  • En av de härligaste människorna jag känner!
  • Är lite smått klantig så jag brukar få sitta och skratta då jag läser om hennes bravader i bloggen.
  • Sjunger otroligt vackert så jag får gåshud. Lyssna här!
  • Hon brukar förgylla min vardag hemma i Klimpfjäll då vi ses.
  • Vi pratar konstigt nog nästan bara om hår om nätterna då vi är på kalvmärkning.
  • Väldigt vacker är hon också och jag har fått fånga det på bild några gånger.
Är det någon ni känner igen? Eller känner du igen dig?
Kärt barn har många namn, eller hur Kattis?



Kommentarer
Postat av: Lina

Hon är så sjukt duktig :) <3<3

2010-01-27 @ 22:26:59
URL: http://lillalinaas.blogg.se/
Postat av: Kattis

Åhh jag blir rörd <3 saknar dig jonna <3

2010-01-29 @ 23:08:41
URL: http://katarinadaerga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0