Hallååå 2010!

...Eller nåt. Det känns som vanligt, allt är som vanligt, bara det att man kommer säkert skriva fel några gånger nu i början när man ska skriva vilket år det är. Många kommer med nyårslöften men jag avla ett löfte för några år sedan att inte ha några. Typ alla har stora förväntningar på det nya året men inte många klarar att lämna det gamla bakom sig och kan därför inte njuta av det nya. Natten till nyår spenderades i Vilhelmina, det var inte alls planerat men sov där med Denise. Och Robin också såklart. Tycker det är illa då jag ska få ta skit när det är den andra som aldrig kan höra av sig även om jag försöker och sen ska då den andre sura! Men men, jag orkar inte med sånt som hör till dagisnivå.

Grattis farsan nu är det ett år tills du fyller år igen! Och på fredagen skulle Roxy ha blivit 11... Hela nyårskvällen blev framför tv:n, hade kopplat in datorn så vi såg lite nya filmer. Jag och morsfarsan då va. Försökte att inte låtsas om raketerna så Mio skulle bli orolig. Efter kl 2 tänkte vi att det lugnat ned sig så jag gick ut med Mio och tror ni inte att det börjar igen!? Han=livrädd och jag skulle låtsas inte bry mig och vara lugn. Tog lite tid att gå in igen. Hatar raketer sådär...

Sen ett tips, anlita inte en dyslektiker att guida dig genom Gällivare med hjälp av hitta.se! Det tar en halvtimme då att hitta rätt med egna efterforskningar. Tog säkert 3 minuter att få Stallvägen rättstavat ;P

Matchen gick skit... Vad gör det om man själv kämpar järnet men det inte känns som om alla ger 100 genom hela matchens gång och uppenbarligen inte gör det då vi förlorar stort. De var ju inte ens bra! Vi som fipplade med bollen för mycket bara... Dagen slutade med att jag låg i sängen hela kvällen och sen natten och sen till typ 11 idag för jag fick så ont i huvudet efter en "liten" krock dära. Får se hur det känns nu idag efter jag börjat röra mig mer, blev nämligen less på bara ligga.

Slutligen, det känns falskt. Att i somras säga hur mycket jag betyder och att jag kan vända mig till denne när som helst osv. för att nu inte ens kunna säga själv att denne inte vill ha kontakt längre. Bullshit!

Det känns lite konstigt... Att vara så nära men ändå så långt ifrån. Jag vill ha en kram, typ nyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0