Godnatt Lilla Mamma

Igår på träningen var det kul, även om det började lamt för vi var så få och inga målvakter. Körde att vi fick springa ikapp också och det tycker jag om! Få springa av sig lite. På slutet körde vi fys och det är så behövligt! Gjorde grodhopp, utfall, skottkärran och nåt mer över hela planens långsida. Sen jägarställning följt av höga upphopp och sit-ups. Trodde därför att jag skulle känna av mina muskler idag men otroligt nog så typ inte alls. Får se imorgon om jag har träningsvärk då i stället då jag ska jobba.



Och morsan, du behöver inte vara orolig för mig för jag har mammor här också i miniatyrformat. Nyss frågade Sussi om det inte var dags för mig att gå och lägga mig. Det ska jag också. Ska bara dricka lite mer juice för det är så otroligt varmt att jag svettas (ca 22grader). Borsta tänderna också så klart. Sedan är allt färdigt för att försöka somna. Grejen är bara den att det känns som om något fattas. Men man får väl drömma antar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0