Even If It's Not On The Radio, The Song Is Playing On Repeat In My Head

Har inte varit "hemma" nu sen igår mitt på dagen ungefär då jag åkte iväg med Katti och Sussi för att gå på ÖB. Hamnade med Alex och vi umgicks med honom hemma hos Katti där vi sjöng och spelade Cluedo. Jag hade ingen aning om hur man spelade det men jag lyckades otroligt nog vinna ändå. Det var nog tur, annars hade jag kanske blivit dålig förlorare ;P

Creme Fraicha är det nya ordet ni ska lägga på minnet!

Var på Trägårn, Skytte och sen skjutsade jag hem några innan jag återvände till Skytte. Varm choklad mitt i natten är inte fel! Sov som en stock gjorde jag sen också men jag har inte glömt allt du lovade Äbba! Nu har jag försökt göra lite skoljobb men ska iväg igen. TT, Trägårn och sen köra tillbaka hit till Sussi och sova. Luleå imorgon med match och denna gång ska vi vinna men framför allt ha riktigt kul!

Nu luktar jag gott, nyss duschat. Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0