I'm Alive

Sitter här med Sussi vid Sussis dator. Äter glass! Jag älskar glass. Kom på att jag kanske ska uppdatera lite.

Ibland undrar jag om jag också kanske är lite dum i huvudet. Bara lite.

Dagen igår funkade ju, fast jag mådde illa i flera timmar efter att ha snurrat runt den jävla pinnen i Irländsk julafton 25 varv mer än jag tål. Träffade nytt folk som jag säkert kommer träffa fler gånger. Sedan letade jag reda på en säng och sov några timmar innan jag gjorde mig i ordning för kvällen.
Det var en väldigt kul kväll i vilket fall, har nog aldrig träffat så många jag känner ute här som igår. Alla var jätteglada och kramiga och jag sköt undan problemen ett tag och dansade lite. Eller okej, ganska mycket. Mer än jag gjort på ett tag och det var nice. Lisorna var ute så jag dansade mest med dem.


Skor kan vara mer än bara ett par skor
De kan berätta saker om personen som äger dem
Vart de varit
Vad de gjort och kanske hur de är
Jag undrar vad mina skor skulle ha att berätta om mig
Och vad de skulle sagt om de kunde säga hur framtiden blir också
För jag har ingen aning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0