My Mama always said you've got to put the past behind you before you can move on.

Såg slutet på Forrest Gump, min favoritfilm sedan jag var liten och såg den för första gången. Minns det som om det var igår, var inte så gammal och var helt uppspelt av den efteråt. Pratade med mamma om olika sjukdomar och om utvecklingsstörningar då också, innan de sa åt mig att gå och lägga mig. Vet inte hur många gånger jag sett den sedan dess, men även om jag kan många av replikerna och vet precis vad som kommer att hända så kan jag se den om och om igen.


Efter att jag sett den denna gång så började jag tänka på lite andra saker. Haley Joel Osment är med i filmen, som är med i Sjätte Sinnet. I Sjätte Sinnet är Mischa Barton med, som var med i en av mina före detta favoritfilmer nämligen Notting Hill tillsammans med Julia Roberts (vilken jag har de flesta filmer som hon medverkat i). Julia Roberts har gästspelat i en av de bästa serierna på tv vilket är Vänner där även Bruce Willis gästspelat. Han kan kopplas ihop med dem alla och så är cirkeln sluten och jag har fått berätta lite om vad jag tycker om. Dessutom spelar Bruce pappa till Liv Tyler i Armageddon som jag såg för första gången på en engelskalektion i femte klass. Då var jag 10 år och tyckte att Liv Tyler var bland de snyggaste jag sett, så nu vet ni det också.

Nog för ikväll
What goes around comes around
PUSS godnatt

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag tycker att Forrest Gump är sorglig :(

2009-09-06 @ 01:07:08
URL: http://jvwp.blogg.se/
Postat av: Roxx

Aah men så sjukt bra!

2009-09-06 @ 01:44:02
Postat av: Anonym

Life is like a box of chocolate, you never know what you will get

2009-10-28 @ 19:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0