Life on the street

Idag är det Katti och Ellos tur att bli "terroriserade" av mig, haha. Nej men allvarligt, det känns lite jobbigt just nu. Och jag är inte den som vill tränga mig på. Var trevligt igår med Sussi, våra hamburgare blev supergoda och det var bra filmer. Även om jag höll på börja gråta till fel ställen.

Sedan åkte jag därifrån, raggade lite, pratade mycket. Också trevligt!
Kunde inte sova sedan så jag ringde Strix, så han fick prata med mig tills jag kände att jag skulle lyckas somna. Att jag sedan vaknade flera gången under natten får man väl ta.. Hade sedan tänkt sova bort hela dagen men det gick ju så klart inte heller utan jag vaknade om och om igen av mardrömmar den ena värre än den andra. Mardrömmar på dagen, utan att vara sjuk, det var nåt nytt.

Jag har fått mina tröjor nu! Elva stycken toppar och t-shirtar och tre stycken hoods. Märkeskläder så klart. Tre av dem är av märket Roxy! Sen några Volcom osv. Skulle bara haft dem HÄR.

Jag tycker synd om Malin, ajaj, men jag kan blåsa!

Vänner är bra, man ser vilka som verkligen finns där när det krisar också. All creds till dem! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0