The river flows in you

Igår
När jag vaknade på morgonen kände jag min hals. Den ska ju normalt vara där utan att kännas av men nu gör den ont, fortfarande. Ändå så klev jag upp och körde på jobb. Fick gipsdamm överallt men även träning så det var som chill. Sedan gick jag och sov ett tag.

Kvällen var det trevligt. Emelie som jag jobbat med på hotellet var uppe så det blev utgång. Var först hos Annica ett tag där vi hade trevligt och satt och pratade. Plattångade mitt hår men det märktes inte efter jag gått ut eftersom det nyss regnat. Hade inte tänkt stanna ute så länge men helt plötsligt så ringde baren för sista beställningen och sedan tändes lysena och det var dags att hitta efterfest eller gå hem. Jag gick hem, med ett kort stopp i busskuren för lite allvarligt snack. Det kändes inte så lockande att gå hem tidigare ändå faktiskt, när jag ändå inte hade dig att prata med.

Idag
Vaknade och fick börja med att torka upp spya. Inte min spya då utan Mio's. Han hade ätit ben kvällen innan och hans mage tyckte visst att det inte gick att bryta ner så det hamnade på mitt golv i stället. Mysigt. Extra mysigt att det hamnade på min nya tröja också.
Sedan gick vi ut på morgonpromenad och efter det ringde Strix och så gick vi på marknaden. Minsta marknaden ever, vi köpte varmkorv, sockervadd och varma chips innan vi gick hem igen från den helt ovärda marknaden. Sov från klockan 13 till 17. Mår fortfarande dåligt och Mio den stackaren vill ut men jag orkar bara inte.

Ikväll får jag kanske bara se film, skulle helst vilja gå ut igen men för det första så orkar jag nog inte och för det andra så blir nog mina föräldrar väldigt sura då. Alla andra är ju ute på fest... Men man får väl försöka göra det bästa av situationen bara. Jag vill härifrån nu.

Jag vet att det är jobbigt
Jag vet att det är en stor förändring
Men jag vet också,
Att jag finns där för dig
Alltid




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0