One dollar, 50 cent

Det är synd om mig, jag har så sjukt ont! Låg nyss med frusen lax på axeln för att kyla lite. Har inte kunnat göra något idag och måste nog till sjukan imorgon. Vilket innebär att jag kommer vara nästintill skräckslagen. Varför jag har ont? En "mindre" krock på innebandyn som tog rakt på nyckelbenet som vid två tidigare tillfällen redan blivit skadat. Annars är det bara plugg som varit idag, lyssna på musik och läsa går bra. Och se föreläsningar på internet. Det är bara så drygt! Men intressant med psykologidelen.

Heipa

Kommentarer
Postat av: Denise

Var är bilden på ditt hår? :o

2009-09-24 @ 23:27:03
URL: http://kajalsviin.blogg.se/
Postat av: Mika

Aj aj, inte nyckelbenet igen! Krya på det och käka upp laxen =)

2009-09-26 @ 18:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0