I gotta feeling

It's complicated, it always is, that's just the way it goes 
Feels like I've waited so long for this, I wonder if it shows?
Head under water now I can breath, it never felt so good.
Cause I can feel it coming over me I wouldn't stop it if I could

Buss imorgon i fem långa timmar till Umeå. Skola, jag som inte ens hunnit eller orkat läsa alla böckerna. Ska praktisera några saker och ha seminarium, är inte så pepp precis. Ska i alla fall få vara massor med Milla. Men att det är den 8:e imorgon betyder att det är bara fyra dagar kvar nu. Just nu känns det ganska tungt. Eller nej, nu ljög jag, det känns väldigt tungt. Det känns väldigt konstigt, situationen. Vet inte hur det blir, är helt ovetandes. Jag kan bara se på, vänta och hoppas.

Ikväll ska jag vara frisör och jag hoppas jag hinner blir lite friskare innan imorgon. Jobbigt att stå och snora och nysa bland en hel bunt med nya människor. Jag vill inte åka dit. Jag vill norrut.

Aoff :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0