Goaskin

Jag har hört att det är bra att vara nykter en hel helg då och då och nu har jag även testat det. Det funkade riktigt bra för vi hade myskväll med att titta på Twister och äta shit goda chips med dipp. Helen Hunt är ju verkligen snygg i den filmen också... Hade ju sedan tänkt gå på Arran ändå för att träffa Ello en sväng men ändrade mig då jag pratade med några. Så jag gick och lade mig och försökte sova men det gick inte så bra. Efter 666 snurrar och miljoner tankar så somnade jag och hörde inte att jag fått flera sms under natten. Men vaknade jättetidigt på morgonen en stund. Jag förstår mig inte på de som vaknar och sen dessutom stiger upp vid den tiden frivilligt!? Jag somnar i alla fall alltid om, vare sig jag vill eller inte.

Fick lära mig lite hur man kopplar in en bas i bilen också. Jag gav en skjuts till en sån där sammankomst för folk som törstar efter alko. Trevligt att träffa den personen igen men mindre trevligt att höra om vilka som var där sen.

Nu saknar jag min bejjbii och min Ehrnsst <3. Pratade med dem en snabbis i natt och det kändes i hjärtat.
Over. And Out.



Kommentarer
Postat av: Denise

jag saknar dig också <3

2009-09-21 @ 11:16:22
URL: http://kajalsviin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0