Fawks

Har varit i Umeå nu. Första gången jag var där utan att vara i stan någonting. Var bara inne på campusområdet och på IKSU. Fick ny tröja och en tandborste, haha. Rätt kul att träffa allt nytt folk ändå, såhär i efterhand. Idag spelade vi rollspel, roligast vi gjort de här två dagarna. Även om lärarna och allt var bra. Intressantast var nog att höra vad alla höll på med för idrotter och vad de gjort i sin karriär. Har varit med Camilla, bodde där med henne i hennes gruppboende. Trevligt trevligt. Fick även träffa Jenny! Kändes lite konstigt att träffa henne någon annanstanns än i Kiruna men det var nice.

Nu känns det lite som om det var jag som var med i Dammplasket med min egna lilla flotte. Men att den kapas,  jag hamnar i det dyiga svarta vattnet och känner kylan och vätan krypa närmre och närmre. Men Dammplasket var på dagen, jag gör det, när det är mörkt. Men hoppet har inte lämnat mig.

Godnatt, nu går jag och lägger mig nedanför Strix och hoppas han inte ramlar ur sängen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0