A confession of a broken relationship

Jag ville aldrig att det skulle bli så här. För jag vet att du inte bara är den som misslyckas och skapar problem. Även om det hänt ofta och folk dömer dig efter det. Även nu jag på senaste tiden vilket kanske inte är så konstigt? Man skulle kunna tro att vi aldrig haft någonting, kanske det inte var någonting heller. Kanske allt bara var fejk och lögner som mycket annat. Nu är det bara hat och hårda ord. Men jag kan inte hata dig, även om jag så skulle vilja. Jag hoppas verkligen att du löser ditt liv, jag har inga avsikter att förstöra för dig och har aldrig haft. Vill inte att folk ska välja sida, vill inte ha något bråk alls för jag är så less på sådant. Men alla tolkar olika och vissa saker går inte att tolerera hur mycket som helst. Man får helt enkelt stå och ta konsekvenserna för sina egna handlingar.

PUSS och HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0