Det finns en låt som förföljer mig, fortfarande

Idag ska ni veta, har jag varit och känt på luddiga tänder på Vero Moda. Blivit friad till och friat med jättestora, fula, billiga ringar. Lågbudget! Träffade lite annat folk också som var nice att träffa och behövligt att prata med. Fått det ur världen så det känns bra.

Sedan har jag tränat, både armbrytning och innebandy. Det gick sådär, var slut i kroppen redan innan och inte blev det bättre av att springa runt. Men ska i alla fall kanske till Gävle och tävla i november. Höll på glömma, åt pizza idag med Tha gang. Jag var shit hungrig och det slutade med att jag åt av de andras rester efter jag ätit upp min kycklingrulle. YummEY.

Jag har färgat mitt hår, är nöjd! Malin hjälpte mig och jag hjälpte henne. Bild kommer. Nu sitter jag med en matchande lila handduk och torkar, sen ska jag sova. Min sovkompis ligger och läser. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Denise

Vilken färg blev det? :)

2009-09-22 @ 04:14:25
URL: http://kajalsviin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0