Ceaskat

Du kan se i mina ögon även om jag ler
Att allvaret finns där och sorgen med
Hoppet trycks allt längre och längre bort
Tvivlet kommer fram
Jag undrar om du var annorlunda eller om du ändå var samma sort

Säg upp kontakten
Såra mig djupt
Ibland känns det som om det vore enklast
Fast att säga så är sjukt
För det jag egentligen vill
Är att vi ska må bra och vi ska leva ett liv där inte tårar hör till

Jag vet inte om det är kärlek du känner
Eller om du nånsin kommer lyssna och bry dig om dina vänner
Att ljuga, hämnas, att smyga runt
Jag tror det är rädsla längst in
Det är i vilket fall inte någonting sunt

Jag dricker upp oceaner
Jag bryter vågors svall
Jag är miljoner indianer
Din guru, pastor, ditt kall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0