Stronger - Kanye West

Dålig uppdatering på grund av dålig kontakt med internet och datorer. Har i stället umgåtts med mina älskade vänner. Jag har fått en egen tandborste som är superbra! Igår stod Jim och Danne ute och rökte och jag sällskapade dem, fast jag borstade tänderna. Massor av mys har det blivit i vilket fall. Och idag fick jag en ros! Jag hängde upp den på lejonet på tork. Jag har fått en klädseltvätt!! Haha jag är överlycklig, även om jag inte är den som gråter över sånt. Ännu. Som vissa gör över coopkort eller nåt.

Men även om jag har någon att prata med nästan hela tiden. Även om jag inte alltid är ensam. Även om jag försöker att inte göra det så gör jag det. Jag tänker. På tok för mycket.

"Du har blivit lappad!"


Kommentarer
Postat av: Milla

Jag har låg humor... "Du har blivit lappad", klockrent ;D

2009-09-19 @ 17:08:12
URL: http://emberius.blogg.se/
Postat av: Anna

DU är en sötnöt!:)

2009-09-20 @ 09:06:04
URL: http://annalog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0