You're Everything I Need and More



Helgen var bra, var förbi på Anna's fest och det var riktigt trevligt! Även om jag inte var där så länge. Har sett massa filmer annars. Och målat. Målat i målarbok, målat kök och ritat saker på väggar. Shit nice!

Pratade nyss med farsan, vi har bytt bort skotern som jag ansåg som min. En Artic Cat 1M 570-04 . Men det gör inte så mycket för vi har bytt upp oss till en Lynx Xtrim 550 årsmodell 2010! Längtar att få provköra, synd bara att jag är här i Kiruna mest hela tiden och går miste om Klimpfjälls härliga vinter... Och VÅR!! Nej, måste vara hemma till våren lite mer och fixa googlebränna, köra skoter, åka snowboard och fiska. Sånt som hör till.

Emilia är en av världens sötaste. Det är inget jag tror eller bara säger för jag vet det. Världens finaste vet om att den är det för jag har sagt det till denne, många gånger. Nämligen Mio som jag saknar. Och så du så klart :]

Kommentarer
Postat av: Denise

Du måste komma med skotern till vilhelmina så du får köra med robin (jag sitter ju bara bakom haha) :D Puss <3

2009-10-28 @ 10:16:47
URL: http://kajalsviin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så den försvan till slut din 1M :P

2009-10-28 @ 18:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0