You Make it Rain

Emilia är ju bara för söt. Jättemysigt att vara med henne och det bra är att när hon blir på dåligt humör, måste byta blöja eller kräks så kan jag bara lämna henne ifrån mig till hennes föräldrar. För sånt är jag mindre bra på.
På väg till träning gick jag förbi en familj.

Dottern: "Mamma, om man ramlar, då måste man kliva upp igen"
Mamman: "Ja, för man kan ju inte ligga kvar"

Väldigt uppenbart att man inte kan ligga kvar om man ramlar, men det går ju tolka på fler sätt och det är väldigt bra sagt av en typ femåring. Desto längre man "ligger" ju svårare blir det sedan att ta sig upp igen.

Båda träningarna gick bra, väldigt bra. Vann över en väldigt lång kille med väldigt stora händer som var runt kanske 15 år. Och min nya innebandyklubba var bättre än förväntat!
Blev inbjuden att komma på tyngdlyftning, kanske ska gå dit och testa på en gång i alla fall. Får ju en personlig tränare där då.

Kul att inte kunna nå folk eller höra nåt ifrån dem. Eller inte eller hur det nu var..
Les Club

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0