Think I'm Addicted to Your Light

Jag är lite lätt nyfiken på vilka som kommenterat nu på sista tiden...

Jag har varit duktig idag! Eller ja, den del av idag som jag varit vaken. Sov till klockan ett och sedan har jag skrivit två A4 om coachingfilosofi. Ska fortsätta vara duktig genom att duscha, köra till biblo med en bok som ska in och kanske även diska och handla. Sedan får jag se, läsa Twilight låter lockande!

Jag måste säga att ibland är du bara så underbart ärlig och rak på sak. Trivs med ditt sällskap och du har varit precis vad jag behövt den senaste tiden. Förlåt bara att jag håller dig vaken om nätterna.


It takes a störd to recognize an other störd.

Kommentarer
Postat av: Klura på du ;) hihi

Ska inte vara så nyfiken jämnt :) haha

2009-10-23 @ 14:46:24
Postat av: Klura på du ;) hihi

ska inte vara så nyfiken alltid ;D haha

Är förövrigt obetydligt vem :P tihi

2009-10-23 @ 14:50:47
Postat av: Sussi

Haha, sötjävel! :)

Trevligt med nattprat.. Oftast :P

2009-10-24 @ 05:44:28
URL: http://sauf.blogg.se/
Postat av: Sussi

Glömde skriva:

<3



:)

2009-10-24 @ 05:44:57
URL: http://sauf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0