Tell me something good

Mamma, mormor och morfar ringde och väckte mig. Berättade att Mio och kisse var jätteglada att få träffas igen. Sen somnade jag om. Då ringde psyk. Sen kunde jag inte somna om men ska snart göra ett nytt försök. Orkar inte vara vaken utan ska sova bort lite av tiden. Så jag lägger mig på soffan och tittar på någon film eller nåt.

Hämtade Sussi på tåget igår, sov hos henne. Låg och pratade tills vi var tvugna att sova för hon skulle upp och jobba idag. Jag är bäst på sova, vaknade inte ens då hon steg upp och gick på jobbet.

Jag säger bara, usch vad hemskt. Jag lider med er. Saxnäs är för litet för att förlora några invånare. Titta på klippet från frontalkrocken här.

Lite kort om helgen som varit. Alex var i stan, trevligt att träffa honom. Första matchen för säsongen är över nu, vi förlorade men det finns många matcher kvar att vinna. Jag fick spela center, lite lätt förvirrande då jag inriktat mig som forward de senaste året. Köpte en ny innebandyklubba, en svart! Med orange text på, så klart. Och just ja! Jag är inte längre nummer 18, utan blev tvingad att välja av nummer jag inte alls ville ha. Men det fick bli 24, okej men inte riktigt jag.

Såg på film i fredags, En shopaholics bekännelse.
Var ute lördag, det var bra till och från. Jag säger bara, tvinga inte folk att delta om de inte vill och sätt inte alla de då på ett och samma lag. Och ändra inga regler i sista sekund. Och kul att bli lämnad på krogen. Det som låg på plus var att flera från laget var ute och jag dansade med dem även om det var värdelös DJ och kass musik. Träffade Fanny också och hon fick sista dansen, tryckare, haha. Vet bara inte vad det var med vissa av folket, huja, jag trodde jag skulle bli knäpp.

Les Club

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0