Worse Things Happen at Sea

Mio ligger bredvid mig ihoprullad och ser alldeles mysig ut. Åh vad jag älskar honom och kommer att sakna honom. Ikväll var jag med Veronica och Lars, drack tening och såg lite tv. Jag som tänkt försöka sova tidigare ikväll, ska ju ändå köra en bit imorgon. Men det går som inte så bra att varva ned hjärnan och tiden rinner iväg när man pratar. Mer prat imorgon, nu L word, mysa med gubben och försöka sova. Inte tänka så mycket.

Nu är det fredagen den 13e! Förhoppningsvis min turdag men med min otur så säkert inte. Och om det är min turdag så vänder det imorgon för lördagen den 14e har alltid varit värre för mig. Undra om mina fyrklöver börjat ta slut nu?


Nyvaken Mio <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0